Tuesday 14 December 2010

Last words for you...

După ce anii au trecut parcă în şoaptă pentru noi
Anul se termină şi el plin de griji şi de nevoi...
Nu mai sunt cel ce l-ai ales si-am vrut sa fiu odată
Însă sunt cel ce a primit inima ta toata...
E dus timpul ce-a trecut dar nu-i deloc pierdut
Liniştit el va rămîne în tot ce am avut...

şi

Dacă vreodată gîndul tău bun va zbura spre mine
O să-l întîmpin cald si blînd si-o să-l întorc spre tine...
Rămîi cum bine ai înţeles prima mea jumătate
În al meu suflet în care toate ţi-au fost iertate
Nu ţi-am fost, se pare, alesul prinţ de poveste
Ai să-mi rămîi forever prima dintre neveste!!!

4 comments:

Adrian Popa said...

......mie destul de greu sa spun ceva...poate nici n-ar trebui sa murdaresc de cerneala digitala pagina asta....e un sentiment atat de amestecat ca ma simt captiv in propria mea prostie......as vrea sa rostesc ca-mi pare rau dar...realitatea ca va am pe amandoi si va iubesc...si ca v-am reajuns din urma cand credeam ca v-am pierdut, ma trezeste si plesneste.... as vrea sa spun ca-mi pare rau ca VA pierd dar e atat de derizoriu momentul trairii ca sunt tot acolo langa voi, ca, devine o contradictie de rationament empiric.... cred ca cel mai bine ar trebui sa spun: Sa fie intr-un vitor bun!...si cred c-am sa plang ...
P.S. aaa..era sa uit...cred ca sfintenia sta in realizarea acestei realitati mai mult decat intr-o groaza de dogme inscriptionate.

Adrian Popa said...

VOI CONTATI!

daniels said...
This comment has been removed by the author.
daniels said...

astazi am trait ...am aranjat frecventele in minte si apoi pe hartie si apoi in realitate si asa a iesit o lume in care nu suntem infranti ...in care mai putem sa invingem... pentru ca intradevar ...noi cuntem singurii care contam !