Friday 31 October 2008

Pescuiala de Bicaz ! Episodul unu!






Daca nu-l cunosteti , ar trebui macar sa-i faceti o vizita ! Lacul Bicaz sau cel mai mare lac de acumulare din Romania gazduieste in apele sale o varitate de pesti : pastrav , biban , platica ,scobar , clean si alte neamuri care te imbie sa-i faci o vizita rapida asa cum i-am facut noi , eu si bunul meu prieten Adi who is rocking the light in our fishing sessions!
Frumusetea unei reprize de pescuit pentru mine nu poate fi decat "activitatea pestico -erotica " , mai precis un loc frumos care sa-l captiveze atat pe pescarul si artistul din tine dar mai ales pe omul in nevoia sa de recreere! Zis si facut ! Am demarat cu batrana doamna Sparky ( o Dacie care "inca " mai traieste) si am ajuns in mirificul peisaj din zona Potoci la pastravaria care se afla in golfuletul de acolo!
Incet si perseverent am scos din apa cativa pastravei si bibanasi care au facut ca timpul sa treaca pe nesimtite si stresul cotidian sa dispara intr-o binemeritata relaxare!
Culoarea acestei sesiuni de pescuit a fost verdele pe care il purtam eu, il purta si fantanelul si bibanelul si coniferele de pe marginea golfului dar mai ales apa care ne-a fermecat cu linistea ei !
Distractia a fost pe masura peisajului si ganditi-va ca acesta este doar un loc din multele pe care le ofera Lacul Bicaz si pe care le-am descoperit de-a lungul vremii si continui sa le descoper cu o deosebita placere!
Dintre ele zona Hangu , zona Buhalnita , zona Baicu sau chiar zona barajului sunt alte frumoase repere pe care vi le recomand pentru o pescuiala recreativa !!!
Imaginea partidei de pescuit mi-a staruit in minte toata saptamana si am facut tot posibilul ca sa-mi acord o noua evadare in acelasi peisaj , de data asta insa si in compania lui Alexutu', baiatul lui Adi, care isi incepe din frageda pruncie aventura pestico-erotica , dar povestea asta o lasam pentru episodu' doi!





Fir intins wherever you are!!!

3 comments:

Adrian Popa said...

Daaaaaaaaaaaaaa, frumos a mai fost. Si in episodul doi de asemeni. Intr-adevar locuri unde uiti de toate problemele cotidiene si intri in rezonanta cu mediul superb pe care-l creaza Lacul.

Adrian Popa said...

...astept si episodul urmator

Adrian Popa said...

...bataindu-ma pe scaun